دیوونه ...


A♥M

◕‿◕


چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد ؟؟؟

مثلا بگن : چه نسبتی باهاش داری ؟؟

منم بگم : دیـوونشـمـ ….



نظرات شما عزیزان:

M
ساعت20:32---3 آبان 1394
به اشتیاق اولین دانه برف
به تحمل آخرین برگ پاییز
به گرمای تن خورشید
و به زیبایی آسمان شب
قسم می خورم که دوستت دارم

پاسخ: عزیزمی مبینا


m
ساعت22:32---9 مهر 1394

باران که هیچ . . .

با تو مرگ عاشقانه است

 

پاسخ: 



M
ساعت22:53---7 مهر 1394


می چکد عشق از بند بند انگشتانم
وقتی ریتم ناموزون زندگی را
با تو خوش می نوازم

خیلی دوست دارم خیلی زیاد

پاسخ: منم همینطور



m
ساعت20:53---6 مهر 1394

تو
همان لطف خدایی که داشتنت شامل حال من شده است

پاسخ: لطف داری عشقم ...



m
ساعت14:32---6 مهر 1394
سلام عشقم خوبی ؟؟به سلامت برگشتی از نیشابور ؟؟
پاسخ: سلام عشقم ممنون اگه خوب باشی خوبم اره عزیزم سلامتم تو هم مواظب خودت باشی راستی امروز نتم محلتش تموم میشه معلوم نیس دیگه کی بیام


M
ساعت21:30---1 مهر 1394

سلام عشقم خوبی؟ امشب می تونی بیای؟
اگه تونستی بیا من منتظرتم
دلم برات تنگ شده
خیلی دوست دارم

 

پاسخ: سلام عزیزم شرمنده بخدا من سیستمم امشب بدجور هنگ کرده بود بازم معذرت بخاطر امشب بخدا منم دلم برات تنگ شده

خیلی هم دوست دارم



M
ساعت1:00---23 شهريور 1394
وایی الهی چه شکلکه بامزه ای

m
ساعت16:58---22 شهريور 1394

فقط می تونم بگم عاشقتم

 

پاسخ:



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:,| 13:39 | علی |